вівторок, 20 червня 2017 р.
Модуль9. Рефлексія
Працюючи з планом роботи над темою, ще раз згадали про диференціацію
навчання, окреслили дії учнів з різними навчальними досягненнями та
використання ними навчальних мтеріалів, що спонукають до пізнавальної
діяльності. Розглянули інструменти підсумкового оцінювання. Закріпили поняття
фасилітації (англ. facilitate - полегшувати, сприяти) – стиль педагогічного
спілкування, який передбачає полегшення взаємодії під час спільної діяльності;
ненав’язлива допомога групі чи окремій людині в пошуку способів виявлення і
розв’язування проблем, налагодженні комунікативної взаємодії між суб’єктами
діяльності.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар