Портфоліо навчального проекту
Назва навчальної теми
Проект «Загадковий світ числа»
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети
Математика, історія
Вік учнів, клас
Учні 5 класу,10-11 років
Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)
Під час роботи над проектом учні розширять знання про
поняття числа, розглянуть історичні аспекти етапів розвитку числа та приклади
зручних обчислень. Оцінять власну роботу на кожному етапі та презентують
результати роботи груп.
План вивчення теми (вставити файл)
Оцінювання (стислий опис і інструменти)
Оцінювання відбувається упродовж усієї
навчальної теми, щоб діагностувати знання та мислення учнів та їх міркування.
На початку роботи в проекті вчитель роздає
учням форму оцінювання проектів і
проводить її обговорення. Ця форма
містить огляд очікувань від створеного ними учнівського проекту, учні
використовують форму, щоб допомогти їм відслідковувати свій прогрес у
просуванні до завершення проекту і те, як
відбувається їх навчання.
Також перед
початком створення проекту вчитель знайомить учнів з презентацією, де
пропонує заповнити з-х-д таблиці і після цього розділитися на групи.
Учитель проводить декілька разів поточне
оцінювання, тести, практичні роботи
навчальних потреб учнів для того, щоб з’ясувати попередні знання учнів з
теми.
Оцінювання, що будується навколо навчальних
потреб учнів, акцентує увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21
століття.
Форми оцінювання мають
критерії, що тісно пов’язані з цілями, які відображаються в кінцевому продукті
проекту, підсумкове оцінювання, що розробляється учнями(презентація).
Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)
Перед початком проекту учні знайомляться за
допомогою публікації, що таке метод проектів, у чому їх переваги та що таке
навички 21-століття. Вчитель знайомить учнів
з темою проекту презентуя вчительську презентацію. Учні ознайомлюються з
презентацією вчителя щодо створення проекту, Ключовим та Тематичними питаннями,
обирають тему учнівського міні-проекту для дослідження. Об’єднуються в групи за
вподобаннями та планують роботу над дослідженнями. Учні планують, розробляють
сценарій мультимедійної презентації.
Група
«Історики» опрацьовує історичні аспекти розвитку числа. Група «Нумерологи»
досліджує значення числа для людини. Група «Дослідники» з’ясовує, які числа є
успішними, а які фатальними та їх роль у житті видатних людей. Група «Науковці»
розглядають які існують зручні способи обчислення у повсякденному житті. Заключним етапом проектної діяльності є захист
учнями своїх робіт та аналіз результатів спільної діяльності.
Відомості про автора
Ім'я, прізвище
Капуста Анастасія
Фах, навчальний предмет
Вчитель математики
Навчальний заклад
КЗО СЗШ №8 з профільними класами
Місто\село, район, область
м. Жовті Води, Дніпропетровської області
Контактні дані
(099) 5182108
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
12-24 червня 2017 року
Місце проведення тренінгу
Жовтоводська СЗШ №10 з профільними класами
Тренери
Бойко А.А.
Немає коментарів:
Дописати коментар